Zakaj je vsebinski marketing več od oglaševanja?
| Članek je bil prebran 1.862 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Vsebinski ali content marketing je oglaševalska tehnika ustvarjanja in posredovanja koristnih in uporabnih vsebin (vsebin z dodano vrednostjo), cilj oziroma namen tega pa je, da točno določeno skupino ljudi pripravimo do sodelovanja oziroma delovanja. Dolgoročen cilj content marketinga je tako pridobiti lojalne stranke oziroma kupce, ki bodo poznali zgodbo določene blagovne znamke in jo tudi spremljali. Vsebinski marketing tako pomeni ustvarjanje vseh tistih vsebin, ki so za uporabnika brezplačne, a zelo uporabne, katere jih pritegnejo in jih spremenijo v stranke. Namen vsebinskega marketinga tako ni agresivno trženje, ampak  izobraževanje potencialnih kupcev – kupci na ta način blagovno znamko dobro spoznajo in ji zaupajo, to pa je temelj za njihove nakupne odločitve.

Iz opisanega je več kot jasno, da je vsebinski marketing mnogo več kakor golo oglaševanje. Po nekaterih raziskavah naj bi tako kar 80 % ljudi raje pridobilo uporabne informacije nekega podjetja iz člankov, kot pa neposredno iz oglasa. Vsebinski marketing tudi zbližuje, saj se kar 70 % ljudi zaradi tega počuti bližje določeni blagovni znamki. Več kot polovica kupcev je prepričanih (60 %), da jim kvalitetna in relevantna vsebina olajša nakupne odločitve, prav tako pa se nakup, opravljen na podlagi tovrstnih informacij, vselej izkaže za dobrega.

Vsebinski marketing je torej marketing, ki se ga vaši kupci veselijo – veselijo se novih objav na vašem blogu, vaše naslednje e-pošte, vaše revije, ki jo izdajate, ipd. Vsebinski marketing so tako vse avdio, tekstovne in video vsebine, katerim uporabniki s veseljem namenijo svoj čas, pri tem pa nimajo občutka, da jim nekdo nekaj hoče prodati.

content marketingVsebinski marketing prehiteva oglaševanje

Podatki in raziskave že kažejo na uspešnost in priljubljenost vsebinskega marketinga, ki je v veliki meri že prehitel oglaševanje. Podjetja bodo v prihodnje najverjetneje vse več vlagala v kvalitetno vsebino, saj je na tak način mogoče ustvariti lojalne in zadovoljne kupce. Klasično oglaševanje z direktno izraženim namenom prodaje se bodo v prihodnosti tako v veliki meri umikalo vsebinskemu marketingu, ki ne bo vsiljeval ali skušal nekaj prodati, ampak bo kupcem ponujal vse tiste uporabne vsebine, ki jih bodo v danem trenutku potrebovali.

© 26. 04. 2024 - WinRar.si. Oglaševanje.