Zakaj ponovno trženje?
| Članek je bil prebran 2.912 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Ponovno trženje je odličen način, da s svojimi izdelki ali storitvami osvojite vse tiste, ki se ob prvem obisku vaše spletne strani niso odločili in do konca izpeljali spletni nakup. Kupec se namreč lahko kjer koli v procesu nakupovanja premisli in izdelka ne kupi. V vseh teh primerih, ki niso ravno redki, je za oglaševalce remarketing oziroma ponovno trženje odlična priložnost, da takšne potencialne kupce prepričajo v dejanski nakup in jih tako preobrazijo v dejanske kupce.

Možiček za pisalno mizoOglaševalci se zato za ponovno trženje odločajo zaradi povečanja uspešnosti oglaševalne kampanje, prav tako pa ponovno trženje lahko bistveno poveča donose pri oglaševanju na klik. Hkrati si z ponovnim trženjem lahko ustvariti bazo podatkov o kupcih, ki so v preteklosti obiskali vaše spletno mesto in s tem izkazali interes za vaš produkt. Ponovno trženje je tako gotovo najbolj učinkovit način, ki pripomore k temu, da se kupec tudi dejansko odloči za nakup izdelka, ki ga nudite. V nekem smislu je ponovno trženje oziroma remarketing pika na i oziroma češnja na vrhu smetane – je tisto, kar dopolni sliko – ki brez tega ne bi bila popolna. Seveda pa ima remarketing tudi svoje omejitve – zares učinkovito in uspešno je le, ko ciljate na relevantne kupce – torej na tiste, ki so zares zainteresirani za ponujeni produkt.

S tem kot oglaševalec ne boste izgubljali in zapravljali denarja po nepotrebnem, saj ga boste porabili za tiste, katerim je oglaševanje dejansko tudi namenjeno. Ponovno trženje je smiselno uporabljati v zmernih količinah. Remarketing je lahko v prevelikih odmerkih tudi moteče in nadležno, zato je potrebno ubrati srednjo pot. Ciljati je smiselno in pametno le tiste, ki so z obiski spletne strani izkazali največji interes za določeno ponudbo.

© 25. 04. 2024 - WinRar.si. Oglaševanje.