Ponovno trženje je odličen način, da s svojimi izdelki ali storitvami osvojite vse tiste, ki se ob prvem obisku vaše spletne strani niso odločili in do konca izpeljali spletni nakup. Kupec se namreč lahko kjer koli v procesu nakupovanja premisli in izdelka ne kupi. V vseh teh primerih, ki niso ravno redki, je za oglaševalce remarketing oziroma ponovno trženje odlična priložnost, da takšne potencialne kupce prepričajo v dejanski nakup in jih tako preobrazijo v dejanske kupce.
Oglaševalci se zato za ponovno trženje odločajo zaradi povečanja uspešnosti oglaševalne kampanje, prav tako pa ponovno trženje lahko bistveno poveča donose pri oglaševanju na klik. Hkrati si z ponovnim trženjem lahko ustvariti bazo podatkov o kupcih, ki so v preteklosti obiskali vaše spletno mesto in s tem izkazali interes za vaš produkt. Ponovno trženje je tako gotovo najbolj učinkovit način, ki pripomore k temu, da se kupec tudi dejansko odloči za nakup izdelka, ki ga nudite. V nekem smislu je ponovno trženje oziroma remarketing pika na i oziroma češnja na vrhu smetane – je tisto, kar dopolni sliko – ki brez tega ne bi bila popolna. Seveda pa ima remarketing tudi svoje omejitve – zares učinkovito in uspešno je le, ko ciljate na relevantne kupce – torej na tiste, ki so zares zainteresirani za ponujeni produkt.
S tem kot oglaševalec ne boste izgubljali in zapravljali denarja po nepotrebnem, saj ga boste porabili za tiste, katerim je oglaševanje dejansko tudi namenjeno. Ponovno trženje je smiselno uporabljati v zmernih količinah. Remarketing je lahko v prevelikih odmerkih tudi moteče in nadležno, zato je potrebno ubrati srednjo pot. Ciljati je smiselno in pametno le tiste, ki so z obiski spletne strani izkazali največji interes za določeno ponudbo.