Kaj je Google Adwords?
| Članek je bil prebran 3.162 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Google Adwords je razmeroma precej splošno poznana spletna oglaševalska storitev. Razvili so jo pri svetovno znanem podjetju Google. Pri Google Adwords gre torej za Googlov program, namenjen oglaševanju. Mnogi oglaševalci so mnenja, da je to Googlov glavni oglaševalski izdelek, njegovo ključno lastnost pa vidijo v izjemni učinkovitosti oglaševanja.

Google kuvertaŠtevilna podjetja Googlov Adwords že uporabljajo in so nad rezultati navdušeni. Google Adwords je za oglaševalce zanimiv tudi za to, ker ponuja PPC – torej »pay-per-click« – plačilo na klik in CPM – »cost-per-thousand« – torej ceno na tisoč prikazov. Poleg tega Adwords nudi oglaševanje za besedila, medijske oglase, pasice in drugo. Iz oglaševalskega vidika je Google Adwords seveda zanimiv tudi za to, ker ponuja lokalno, nacionalno in širšo globalno oglaševanje – doseg z Googlovim Adwords je tako izjemno širok, kar je velika prednost sploh za podjetja, ki poslujejo globalno. Za Googlove oglase je značilno, da so kratki, imajo en naslov, ki vsebuje do maksimalno 25 znakov, in dodatni dve vrstici. Google ponuja tudi slikovne oglase – ti se prilagajajo standardom Interactive Advertising Bureau organizaciji. Štab za Google Adwords imajo pri Googlu v Kaliforniji, v Ameriki. Google Adwords je tako za manjša pa tudi večja podjetja odlična priložnost, saj nudi veliko učinkovitost oglaševanja za nizke in ugodne cene.

Za tovrstno oglaševanje je značilno tudi izjemno natančno doseganje potencialno zainteresiranih ciljnih skupin. Poleg tega je Google najbolj razširjen in uporabljen spletni brskalnik, zato je za podjetja še kako pomembno, da so prisotna na Googlovem prikaznem omrežju. Ne preseneča torej, da se oglaševalci širom po svetu množično odločajo za oglaševanje z Google Adwords.

© 26. 04. 2024 - WinRar.si. Oglaševanje.