Kaj v digitalnem marketingu zares deluje?
| Članek je bil prebran 249 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Digitalni marketing – le kdo danes še ni slišal vsaj nekaj o njem? Oglaševanja si danes brez oglaševanja preko digitalnih kanalov pravzaprav sploh več ne predstavljamo. Ključna razlika med digitalnim in tradicionalnim oglaševanjem je v tem, da je merljivost oglaševanja skozi digitalne kanale mnogo bolj natančna in precizna, to pa omogoča analiziranje kampanj, sprotno prilagajanje oglaševalskih kampanj in razumevanje, kaj v nekem kontekstu deluje in kaj je. Pri nas so v rabi večinoma platforme, kot so npr. Facebook oglaševanje, Google oglaševanje, e-mail marketing, SEO, vse z namenom, da bi se okrepila povezanost in komunikacija z potencialnimi strankami.

w3b.siPrednost digitalnega marketinga in kanalov je gotovo tudi ta, da uporabnika zagrabi tam, kjer ga mora. To npr. v praksi pomeni, da uporabnika dosežemo, ko npr. brska o informacijah za določen izdelek ali pa ciljno dosegamo glede na dostopne podatke o njem (glede na spol, lokacijo, stan, itd.). Glede na to, da ljudje vsak dan uporabljamo splet in da strmo narašča raba pametnih telefonov, se zdi, da je razvoj digitalnega marketinga povsem naravna in logična posledica.

Zakaj je digitalni marketing lahko tako učinkovit?

Odgovor na to vprašanje je razmeroma preprosto. Če se digitalnega marketinga lotimo tako, kot je treba, lahko deluje zelo učinkovito, saj uporabniku nudi relevantne informacije in ponudbe v tistem trenutku, ko ga te najbolj zanimajo. Prav tako lahko ta marketing prilagodimo specifičnim dejavnikom, kar pomeni, da dosegamo prave ljudi na pravi način. Pri digitalnih kanalih podjetja in blagovne znamke tudi ne plačujejo za vse tiste uporabnike, ki niso v ciljni skupini potencialnih kupcev njihovega izdelka ali storitve. Segmentiranje in ciljanje potencialnih kupcev namreč omogoča, da denarja ne porabljamo za tiste uporabnike, ki jih naš izdelek oziroma ponudba sploh ne zanima. Ker digitalni kanali omogočajo natančno merljivost, je mogoče na podlagi spletne analitike preveriti in testirati kaj v določeni kampanji najbolje deluje in kaj bi bilo smiselno spremeniti/dopolniti in preoblikovati.

Kateri kanali in digitalna orodja so najbolj učinkovita?

Zanimivo je, da med najbolj donosne in učinkovite digitalne kanale še vedno sodita email marketing in pa ponovno trženje (remarketing). Mnogi so na email marketing s pojavom in splošno uporabo družbenih omrežij kar nekoliko pozabili, vanj začeli vlagati manj sredstev, padla pa je tudi relevantnost in kvaliteta vsebine, ki so jo z e-novicami sporočali. To se je hitro poznalo tudi na rezultatih in učinkovitosti. Email marketing je danes še vedno eden izmed tistih digitalnih kanalov, preko katerega se investicija (ROI) povrne najhitreje, hkrati pa je na ta način mogoče dosegati tudi nove uporabnike. Povrh vsega pri email marketingu ne plačamo za vsak klik ali prikaz, je pa res, da je učinkovitost tega pristopa odvisna od kvalitete vsebine in pa od e-poštne baze potencialnih kupcev. Za gradnjo kvalitetne baze kupcev lahko podjetja uporabijo Google AdWords, spletno stran ali katerega izmed družbenih omrežij.

Poleg e-mail marketinga je zelo uspešna digitalna praksa tudi remarketing ali ponovno trženje, ki svojo uspešnost dolguje predvsem naravnemu dejstvu, da uporabniki/kupci svojo nakupno odločitev oblikuje dalj časa, tudi več mesecev, kar pomeni, da lahko na ta način dosegamo prave ljudi točno v tistem trenutku nakupnega procesa, ko se kupec o nakupu še odloča. Tako ga z remarketingom prepričamo, da nakup tudi opravi, kar sicer ne bi nujno storil.

Poleg teh dveh sta zelo učinkovita tudi SEO in vsebinski marketing. Strokovnjaki za digitalni marketing pa vedo povedati, da je običajno najbolj uspešna digitalna kampanja tista, ki uspe najti najboljši koktajl oziroma mešanico več digitalnih kanalov, ki se v kampanji lepo dopolnjujejo.

Preberite tudi prispevek o tem, zakaj je vsebinski marketing mnogo več od golega oglaševanja – več v prispevku!

© 26. 09. 2017 - WinRar.si. Oglaševanje.